Performanță ridicată la locul de muncă

În multe companii, sisteme precum Windows Desktop, Mobile şi Citrix s-au dezvoltat separat, în ultimii ani. Fiecare îl completează pe celălalt, dar userii din mediul business au adesea dificultăți cu complexitatea interacțiunii dintre acestea. Trebuie stabilită o rețea VPN, o platformă diferită de e-mail, alte aplicații separate, cu parole diferite ... Rezultatul: userii sunt copleşiti de spațiul IT de lucru. Echipele de suport și administrare sunt suprasaturate cu întrebări și cerințe din partea utilizatorilor. Frustrarea se extinde din ambele părți.

Acesta ar trebui să fie doar spatiul de lucru IT, ușa de intrare pentru corporate IT, sprijinind business userii într-un mod optim și fiind conductorul unei productivități mai ridicate, prin simpla utilizare a platformei digitale a companiei.

Provocarea pentru corporate IT constă în:

  • Furnizarea diferitelor platforme de aplicatii și aplicații pentru diferite departamente și site-uri care să fie disponibile pentru toți utilizatorii, oriunde, totul integrat într-un mediu de lucru care să îmbunătățească productivitatea - administrarea şi suportul pentru acestea să fie inclus.
  • Respectarea standardelor de securitate a datelor care sunt transferate prin intermediul internetului și de pe platforme diferite – posibil din cloud.

Tot mai puține companii pot doar să apese un buton şi să înceapă să lucreze într-un mediu nou de lucru. Schimbarea treptată este determinată de dotarea cu dispozitive mobile, laptop-uri și desktop-uri Windows și medii Citrix virtualizate via Enterprise App Store, astfel încât fiecare utilizator să primescă aplicațiile de care are nevoie.

Cum funcționează, în mod ideal la nivel mondial? Cu Workspace Delivery Centers din Virtual Private Cloud. Astfel, compania continuă să detină controlul asupra gestiunii infrastructurii sale IT( desktop, dispozitive mobile, aplicații cloud). Fluxul de date este controlat cu Application Delivery Controllers în centrele de livrare, astfel încât managementul IT știe ce date, unde sunt transmise - și le poate bloca, dacă este necesar.

Self-service şi suportul proactiv sunt integrate în cadrul Application Delivery Controllers din centrele de livrare. Departamentul IT, cu toate serviciile sale, este disponibil pe o platformă gestionată la nivel central, dar distribuită la nivel global, tuturor utilizatoriilor săi, în orice moment.

Noi vă vom ajuta în analiza mediului de lucru curent și vă vom sfătui cum să obțineți mediul de lucru modern, pășind spre noua economie, digitalizată.