Monitorizare din Cloud

Monitorizarea permite accesul la informații sigure despre performanță, în timp real, pe care utilizatorii le primesc în mod curent din aplicațiile folosite, prin intermediul rețelelor și a dispozitivelor lor. Multe soluții de monitorizare end-to-end sunt compuse din diferite produse, iar experții trebuie să coreleze cu migală rezultatele. Exploatarea și întreținerea diferitelor software-uri de monitorizare este complicată, predispusă la erori și dificil de planificat, ca urmare a nevoilor de calcul fluctuante și a cantității mari de date procesate în timp real, care de multe ori trebuie să fie depozitate pe termen lung.

În prezent, infrastructura la locul de muncă este din ce în ce mai diversificată, cu multe device-uri de genul tabletelor, smartphone-urilor, infrastructură Virtual Desktop (VDI) și cloud-desktop. Concomitent, din ce in ce mai multe echipe lucrează cu SaaS și aplicații cloud. Un sistem complet de monitorizare end-to-end devine din ce în ce mai important pentru managementul strategic cu mulți furnizori.

Țineți evidența infrastructurii complete, la nivel IT global, cu serviciul nostru de monitorizare din cloud, fără să fie nevoie să faceți față unor probleme complexe suplimentare. Trei domenii ale infrastructurii dumneavoastră sunt monitorizate și analizate împreună. Pe AWS Enterprise Summit, arhitecții nostri certificați Cloud vă vor arăta cum monitorizarea end-to-end se poate face cu ușurință.

 

Workplace Monitoring de la Cloud analizează performanța în medii Windows client, din perspectiva utilizatorului. Analiza include, de asemenea, infrastructuri Virtual Desktop Infrastructure (VDI), notebook-uri și spații de lucru în cloud. Soluția constă în principal din "Colectori", care sunt instalați pe dispozitivele utilizate. "Colectorii" sunt drivere Windows kernel care nu prelucrează date, ci informații cu privire la utilizarea resurselor, cum ar fi încărcarea procesorului, timpul și durata de utilizare, etc., le colectează și le transmite "motorului" din cloud. Aici nu se creează profiluri de utilizator. Datele de analiză pot fi anonimizate complet, iar accesul la anumite informații este limitat la rolurile selectate. Acest lucru asigură faptul că datele de monitorizare la locul de muncă nu pot fi utilizate pentru monitorizarea angajaților.

Folosind "Finders", sau “Căutătorii”, poate fi accesată o istorie completă a comportamentului clientului. De asemenea, pot fi examinate unele aspecte specifice, de exemplu, activitatea de rețea neobișnuită care poate indica intruziune, hacking sau infestarea cu un virus / vierme, încărcarea mare a memoriei , timpi îndelungați de răspuns a aplicațiilor, care compromit munca userului. Examinările în profunzime pot identifica ce dispozitive, aplicații sau componente de rețea sunt afectate. În plus, traficul de rețea poate fi afișat corespunzător pe o problemă și, de exemplu, - foarte important pentru controlul furnizorilor - pot fi trasate comparații ale PC-urilor echipate în mod similar în rețea și comportamentul lor. Se poate examina, de asemenea, modul în care anumite servicii ajung la utilizatori, cȃt trafic generează ele și modul în care acestea încarcă clienții cu anumite echipamente. În acest fel, chiar și serviciile de Cloud și SaaS pot fi verificate. Astfel, va fi verificată calitatea serviciilor care ajung la utilizatorul final, dar, de asemenea, ce serviciu se livrează, de la care furnizor, la ce calitate, în ce locație - în orice moment.

În cazul în care Workplace Monitoring se conectează cu aplicațiile și monitorizarea rețelei, dincolo de interfețele sale predefinite, sistemul de monitorizare furnizează o interfață end-to-end user. Prin urmare, impactul real al întreruperilor în întreaga infrastructură IT sunt vizibile pentru utilizatorul final.

Din perspectiva verificării calității serviciilor, Workplace Monitoring furnizează informații din cloud, legate de:

• Probleme de performanță

• Analiza capacității sistemelor

• Performanța serviciilor de rețea

• Performanța aplicațiilor (disponibilitate, timp de reacție)

Monitorizarea performanței rețelei și internetului din cloud analizează disponibilitatea, timpii de răspuns și erorile de transmisie, care apar în rețelele dumneavoastră WAN sau internet link-uri din diferite locații din întreaga lume. Prin urmare, multe probleme devin vizibile pentru administratorii IT din "apropierea" data center-ului sau în locații optime din Germania, probleme care nu erau ușor de interpretat până acum. Dintr-un total de 9 locații din întreaga lume, "Colectorii" efectuează cereri pe link-urile monitorizate, determină latența, pierderile de pachete și transmit datele către un "motor" central. Colectori suplimentari pot fi incluşi în rețeaua dumneavoastră, la cerere, în scopul de a oferi rezultate mai precise din locațiile cheie.

Verificȃnd performanțele mai multor site-uri din întreaga lume, problemele sunt de multe ori vizibile, identificabile, numai prin analiza distanței întregi de la emițător la receptor. Acest lucru este deosebit de important mai ales în cazul în care SaaS sau aplicații cloud sunt utilizate în locații multiple de pe mapamond sau atunci când utilizatorii distribuiți la nivel global accesează resurse centralizate. Astfel, pierderea conexiunii pentru utilizatorii dintr-o locație din America de Sud este recunoscută de un serviciu centralizat, chiar dacă era în stare optimă de funcționare la momentul respectiv pentru utilizatorii din toate celelalte părți ale lumii.

Datele sunt standardizate și corelate cu ajutorul "motorului". Datele corelate sunt disponibile în timp real sub formă de grafice, accesibile din portal și oferă o perspectivă imediată a discrepanțelor apărute, cum ar fi latențe neobisnuite sau apariția pierderilor alternative de pachete. Pe baza abaterilor de la linia normală de lucru, pot fi declanșate alerte prin diverse canale de comunicare și se pot genera automat tichete.

În cazul în care monitorizarea rețelei se conectează la serviciile moderne cloud de networking pentru LAN și WLAN la site-uri, dincolo de interfețele sale definite, sistemul de monitorizare furnizează o perspectivă cuprinzătoare a traficului de rețea, la nivel de aplicație (Layer 7). Acest lucru este deosebit de important în cazul în care sunt utilizate SaaS sau aplicații cloud, comunicare prin schimbare de adrese și porturi IP, cum ar fi Skype, salesforce.com, Office365, Google for Work, etc.

Monitorizarea SaaS şi a aplicatiilor din cloud analizează disponibilitatea, timpii de răspuns, performanța şi defectele apărute pe aplicațiile de pe server, aplicații cloud sau SaaS de la diferite locații din întreaga lume. Prin urmare, multe probleme devin vizibile pentru administratorii IT din "apropierea" data center-ului sau în locații optime din Germania, probleme care nu erau ușor de interpretat până acum. Dintr-un total de 9 locații din întreaga lume, "Colectorii" efectuează cereri pe link-urile monitorizate, determină latența, pierderile de pachete și transmit datele către un "motor" central. Colectori suplimentari pot fi instalați pe serverele dvs. de aplicații, în scopul de a determina rezultate mai precise sau detalii, cum ar fi utilizarea CPU, memoriei și rețelei serverului pentru aplicații.

Chiar şi cu monitorizarea aplicațiilor și SaaS, problemele sunt adesea vizibile prin revizuirea performanței mai multor site-uri din întreaga lume, care devin identificabile, numai prin analiza distanței întregi de la emițător la receptor. Acest lucru este deosebit de important mai ales în cazul în care SaaS sau aplicații cloud sunt utilizate în locații multiple de pe mapamond sau atunci când utilizatorii distribuiți la nivel global accesează resurse centralizate.

Datele sunt standardizate și corelate cu ajutorul "motorului". Datele corelate sunt disponibile în timp real sub formă de grafice, accesibile din portal și oferă o perspectivă imediată a discrepanțelor apărute, cum ar fi fluctuațiile de performanță neobișnuite sau pierderilor alternative de pachete. Prin monitorizarea unei perioade mai lungi de timp, se înregistrează apariția deteriorării lente a performanței aplicației, dar, de asemenea, devin recognoscibile şi probleme intermitente, pe termen scurt, care dispar repede.

La fel ca și în cazul Networking-ului, se pot genera automat tichete şi pot fi declanșate diferite alerte pe baza abaterilor de la linia normală de lucru.

În cazul în care Application Monitoring se conectează cu aplicațiile și monitorizarea rețelei, dincolo de interfețele sale predefinite, sistemul de monitorizare furnizează o interfață end-to-end user. Prin urmare, impactul real al întreruperilor în întreaga infrastructură IT sunt vizibile pentru utilizatorul final.

 

Monitorizarea de la Cloud pot fi utilizată, de exemplu, pentru:

  • Controlul și gestionarea de servicii, rețea, furnizori, precum Cloud și SaaS
  • Îmbunătățirea analizei problemelor în Service Desk
  • Monitorizarea Windows Desktop / Notebook și Virtual Desktop Infrastructure (VDI)
  • Monitorizarea rețelelor Internet-Link, WAN, MPLS și LAN / WLAN
  • Monitorizarea aplicațiilor Cloud și SaaS
  • Monitorizarea serverelor și infrastructurii
  • Validarea politicilor de securitate
  • Prevenirea, detectarea și analiza rapidă a incidentelor de securitate, în special cele declanșate de utilizatori în rețeaua internă
  • Analiză și alertare de server log-uri în caz de abateri de la condițiile normale de funcționare