Social: Business & Processes

Unul dintre principalele avantaje ale Social Business este capacitatea sa de a depăși izolările departamentale. Acest lucru creează un flux de informații la nivel de companie sau în afara ei, ceea ce oferă avantaje de eficiență enorme. Beck et al. Services analizează pentru clienții săi impactul pe care social business îl are asupra managementului și asupra proceselor de bază. Împreună cu voi, executăm designul proceselor de Social Business, care se extind dincolo de granițele izolărilor existente. Noi instruim departamentul de management și putem construi un Centru de Excelență pentru dumneavoastră, care poate urmări, în mod autonom, un subiect, fără un consultant.

Și din moment ce conceptul de social nu se oprește la granițele companiei, vă ajutăm să obțineți o imagine de ansamblu asupra a ceea ce înseamnă Social Media și Social Business.

Social Project Management

Instrumentele de Social îmbină departamente anterior separate: Fie marketing și vânzări, producție și dezvoltare sau financiar-contabil cu HR. Beck et al. Services îşi ajută clienții să proiecteze procesele și fluxurile de lucru în așa fel încât acestea lucrează dincolo de limitele departamentale, fără a deveni ineficiente.

Social Customer Service

Pentru ca Social Business să devină un proiect de succes, managerul ar trebui să se despartă de unele obiceiuri care promovează companiile tradiționale organizate ierarhic. Consultanții Beck et al. Services oferă training pentru middle şi top management, cum să facă migrarea spre un mediu de lucru social.

Social Support

Social Support este o modalitate de a reduce costurile pe de o parte, și pe de altă parte, de a oferi angajaților și / sau colaboratorilor informațiile dorite, rapid și, în unele cazuri, chiar mai bine. De exemplu, în cazul în care mai multe persoane au aceleași întrebări sau se confruntă cu probleme dificile care prezintă provocări chiar și pentru personalul de support şi service.

Social Learning

Social learning este dezvoltarea logică de viitor a spiritului de colaborare. Ca atare, este logic să organizăm procesele de învățare bazate pe comunitate, prin intermediul platformelor corespunzătoare. Beck et al. Services are o mulțime de experiență cu integrarea învățării sociale în procesele de lucru și în oferirea de suport pe parcursul schimbării. Angajații sunt, de asemenea, încurajați pentru dezvoltarea de cunoștințe în mod independent și transfer prin împuternicirea simultană a acestora.[Mai mult]

Adrian Orasan

Managing Director