Support & Services

În ciuda spiritului inovator, sistemele care rulează în prezent nu trebuie neglijate. Administrarea afacerilor rămâne o parte importantă a sarcinii tipice pentru o companie IT. Beck et al Services are o vastă experiență în acest domeniu.

Ceea ce face un Service Desk, cu standarde ridicate de calitate, este sa recunoască problema unei aplicații înainte de a deveni vizibilă pentru utilizatorul final sau să rezolve problema deja de la primul contact. Echipa noastră realizează un raport mare de solvabilitate pentru client, pe măsură ce ne familiarizăm cu procesele IT din cadrul companiei.

Oferim clienților noștri globali servicii de înaltă performanță, în mai multe limbi, 24/7, first şi second level support, pentru utilizatorii finali din companie.

Portofoliul de servicii 

Service Desk

Service Desk-ul și Support Services fac parte din competențele de bază ale Beck et al. Services. [Mai mult]

Consultanță

Beck et al. Services îmbină 25 de ani de experiență în furnizarea de servicii IT cu expertiza în consultanță. [Mai mult]

Managed Services

Beck et al. Services preia operațiunile infrastructurii dumneavoastră IT. [Mai mult]

Horia Nes

Business development