Service Desk

Service Desk-ul și Support Services fac parte din competențele de bază ale Beck et al. Services.

Am furnizat aceste servicii de la înființarea companiei și le dezvoltăm continuu. Acestea includ experiență în medii de lucru multiprovider și multilingve (până la 10 limbi disponibile), pe care le adaptăm în mod specific la cerințele clientului sau a proiectului respectiv. Obiectivul nostru constant este: cel mai bun sprijin posibil acordat clienților și utilizatorilor.

Dezvoltarea de tehnologii și industrializarea proceselor au avut un impact puternic asupra cerințelor unui service desk modern. Tehnologia a devenit din ce in ce mai complexă și mai accesibilă (consumerization). Transformarea digitală a schimbat comportamentul și așteptările utilizatorilor și disponibilitatea informațiilor. Acest lucru necesită capabilitatea de a oferi noi abordări pentru servicii eficiente.

Informații și soluții trebuie să fie disponibile în permanență, simplu, și în cele din urmă activitățile mai complexe pot fii adoptate de către utilizatori sau complet automatizate. Utilizatorii încă au nevoie de îndrumare pentru a-i ajuta fie cu expertiza tehnologică puternică sau cu o imagine de ansamblu a relațiilor şi interacțiunilor dintre infrastructuri, aplicații și procese.

Astăzi, "Social Support" este mai capabil să canalizeze cererile de diferite tipuri și să răspundă la calitatea corectă și adâncimea necesară. Acestea includ angajați calificați, precum și platforme de colaborare și de Self-Service, instrumente de monitorizare, baze metodologice și experți, care sunt ușor disponibile și pot fi solicitate atât personal cât și virtual.