Expenses Tracking System (ETS)

Multe comapanii prezintă neajunsuri în workflow, mai exact în procesele legate de buget, precum: fluxul de documente bazat pe hârtie, procesele complexe de aprobare, bugetele gestionate în Ms Excel și altele.

Bazată pe JobRouter și dezvoltată de Beck et al Services, ETS ( (Expenses Tracking System) este o soluție de management al cheltuielilor în cadrul unei companii. Integrând caracteristici ale soluțiilor DMS și BPM, Expenses Tracking System oferă un control mai mare și mai facil asupra cheltuielilor unei companii, eficientizează ansamblul proceselor ce țin de bugete și reduce semnificativ costurile de printing, perioadele de timp neproductive și timpul de reacție față de diferitele procese.

Cu ETS, managerii au o imagine și un control mai ample asupra proceselor de business ce țin de buget, pot lua decizii rapid și pot aproba bugetele direct din email, de pe orice dispozitiv. Solicitanții sunt înștiințați cu privire la stadiul diverselor procese și necesitatea modificărilor, ceea ce îi ajută într-o planificare mai exactă și o execuție mai rapidă. ETS nu necesită instalare, poate fi integrată cu orice altă aplicație sau bază de date și contribuie la eficientizarea tuturor proceselor unei companii.

ETS este soluția perfectă pentru managementul cheltuielilor, combinând module precum: 

  • Procese de Business

Hârtia este înlocuită cu workflow-uri digitale, beneficiul principal al acestui lucru fiind creșterea semnificativă a proceselor executate și, implicit, a productivității. Luarea deciziilor, controlul și raportarea devin mult mai sigure, simple și rapide.

  • Managementul Documentelor

Documentele importante de orice tip (fizice sau electronice), oricare ar fi sursa acestora (scanner, fax, email), sunt arhivate electronic, urmând a fi accesate prin două click-uri oricând, de oriunde, într-o manieră sigură și controlată.

  • Planificator Bugete

Bugetul aprobat este încărcat în sistem și fiecare utilizator cu drepturile de acces necesare va putea să-și vizualizeze secțiunea. Bugetul poate fi actualizat în dățile de retificare a acestuia, prin folosirea unui mecanism de import/export.

  • Managementul Furnizorilor

Informațiile legate de furnizori pot fi gestionate prin acest modul sau pot fi luate din ERP sau alte baze de date.

  • Contabilitate

Acest modul oferă posibilitatea de a contabiliza documentele financiare care intră sau care ies. În plus, departamentul de contabilitate poate să verifice starea de aprobare a documentelor înainte de a demara acțiuni de plată.

  • Raportare

În funcție de parametrii gestionați de toate modulele ETS, pot fi create o multitudine de rapoarte folositoare legate de cheltuieli, plăți ș.a. 

 

 

Vrei să vezi un demo al soluției ETS (Expenses Tracking System) ? Contactează-ne !