JobRouter® Workflow Management

Un sistem de workflow management pe care vi-l propunem este JobRouter. Pragmatic, ușor de utilizat și competitiv la nivel de preț, sistemul oferă posibilitatea gestionării unui număr nelimitat de procese în cadrul unei singure aplicații și posibilitatea comunicării între toate nivelurile din peisajul sistemului.
Scalabilitatea excepțională permite companiilor urmărirea proceselor mici și individuale, iar apoi integrarea acestora într-un workflow mai extins. Posibilitatea de a urmări procesele, în timpul desfășurării acestora și după, sporește transparența și siguranța, contribuind la îmbunătățirea continuă a fiecărei componente a proceselor.
Task-urile gestionate de JobRouter sunt atribuite automat departamentelor și persoanelor responsabile, iar datorită legăturii cu baza de date, informația necesară pentru orice task este mereu disponibilă la momentul portrivit, ceea ce reduce timpul necesar pentru diferitele procese.

Avantaje pe care la mai oferă JobRouter:

  • Platforma standard (în locul unei soluții individuale)
  • Flexibilitatea față de mărimea oricărei companii sau oricărui proiect
  • Independența față de browsere
  • Disponibilitatea pentru toți membrii companiei imediat după instalarea serverului
  • Ușurința introducerii, utilizării și modificării
  • Comunicarea îmbunătățită între angajați, departamente și locații
  • Managementul workflow-ului dintr-o singură sursă

 

Mai multe detalii despre soluția JobRouter de management a proceselor de business (workflow management) din cadrul unei companii găsiți pe site-ul producătorului AICI.

 

 

Vrei să vezi un demo al soluției JobRouter ? Contactează-ne !